ادامه مقدمه اي براي سئو
فرآيند
فرآيندي سئو را مي توان در يک اتاق خواب يا يک محل کار به طور موفقيت آميز انجام داد .
ولي به طور سنتي هميشه شامل تسلط بر مهارت هايي بوده است که در زير آن ها را نام مي بريم :
-
- طراحي سايت
- دسترسي
- کاربرد
- تجربه ي کاربري
- توسعه وب
- PHP ، HTML ، CSS و ...
- مديريت سرور
- مديريت دامنه
- کپي رايت
- صفحات گسترده
- تجزيه و تحليل بک لينک
- تحقيق در مورد کلمه کليدي
- ارتقاي شبکه هاي اجتماعي
- توسعه نرم افزار
- تجزيه و تحليل داده ها
- معماري اطلاعات
- تحقيق
- تجزيه و تحليل ورود
- نگاه به گوگل براي ساعت هاي زياد
البته فقط به اين موارد محدود نمي شود .
در سال 2019 خيلي کار مي برد که يکي از صفحات شما در سئو ي گوگل رتبه بگيرد .
دليل آن هم رقابت بسيار زياد در کلمات است .
تجربه ي کاربري
گوگل در سال 2014 بيان کرد :
در گوگل هدف ما اين است که يک تجربه ي کاربري خوب را در اختيار کاربران در تمامي دستگاه هاي بگذاريم .
ما فشار زيادي را وارد مي کنيم تا مطمئن شويم نتايج سئو يي که نشان مي دهيم اين قاعده را رعايت کند .
نقطه اي که گوگل براي آن وبمستران را تحت فشار قرار مي دهد " تجربه ي کاربري " است .
فاکتور تجربه ي کاربري تنها نيست .
قبلا هم گفته بوديم ولي اگر تجربه ي کاربري خوبي در سئو نداشته باشيد سايت شما رتبه ي مناسبي دريافت نخواهد کرد .
به ياد داشته باشيد چيزي که گوگل در مورد تجربه ي کاربري مي داند شايد با تعريفي که بقيه مي دانند متفاوت باشد .
مثلا صفحاتي نسازيد که سرعت لود آن پايين باشد .
زيرا يکي از نقاط ضعف تجربه کاربري براي سئو مي شود .
گوگل قبلا هم اعلام کرده است که نمي تواند بررسي کند که :
کاربران چه فرم هايي در سايت شما پر مي کنند يا چه خريد هايي انجام مي دهند .
پس قطعا فاکتور ها به اين موارد ربطي ندارد .
يا سايت هايي که محتواي چنداني ندارند نيز تجربه کاربري خوبي ارائه نمي دهند .
اين ها مشکلاتي هستند که گوگل به خاطرشان سايت را جريمه مي کند اما همان طور که يکي از سخنرانان گوگل گفته است :
اگر مي خواهيد در سال 2019 براي سئو رتبه بگيريد بايد کيفيت را ارائه دهيد .
اما اين کار نبايد با گيج کردن گوگل و استفاده از تاکتيک هاي قديمي باشد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/257/
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0